Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Σκέψου Θετικά!


Σκέψου θετικά για τις εξετάσεις

Έχω προσωπικούς στόχους και θέλω να τους πετύχω. Γι’ αυτό θέλω να διαβάσω.

Τα εμπόδια και οι δυσκολίες των εξετάσεων είναι για μένα προκλήσεις για να τις ξεπερνώ.

Για τα λάθη μου αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν.. Χωρίς να απελπίζομαι οργανώνω καλύτερα τη μελέτη μου.

Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και όλα θα πάνε καλά, θα πετύχω…

Θα κάνω πολλές επαναλήψεις για να εμπεδώσω την ύλη.

Οι συμμαθητές μου αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.

Εάν αποτύχω, οι άλλοι θα μου συμπαρασταθούν.

Θα βρεθούν άλλες ευκαιρίες για να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου.


Μην το σκέφτεσαι

Βαριέμαι να διαβάσω, το κάνω γιατί με πιέζουν οι άλλοι.

Είναι πολύ δύσκολα θα τα παρατήσω.

Πρέπει να είμαι τέλειος, γιατί αλλιώς αλλοίμονό μοu.

Να δεις που δεν θα γράψω τίποτα και δεν θα πετύχω στις εξετάσεις.

Δεν προχωράω με το διάβασμα, έχω μείνει πολύ πίσω.

Μόνο σε μένα συμβαίνουν αυτά.

Εάν αποτύχω, τότε έχω αποτύχει και στα μάτια των άλλων.

Είναι η τελευταία μου ευκαιρία, αν αποτύχω τελείωσαν όλα.