Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Ποια μαθήματα ανεβο-κατεβάζουν τις βαθμολογίες!


ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ - «ΑΓΚΑΘΙΑ» ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (2001-2011)

Μια περιήγηση στα ποσοστά επιτυχίας / αποτυχίας των υποψηφίων -που πήραν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση- αναδεικνύει με σαφήνεια την ανομοιογένεια των επιδόσεων στα εξεταζόμενα μαθήματα και από χρόνο σε χρόνο. Παράλληλα φανερώνει τα μαθήματα που δημιουργούν τα περισσότερα προβλήματα στους διαγωνιζόμενους καθώς και τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι συγκεντρώνουν τις υψηλότερες βαθμολογίες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ το 2009 και 2010 είχαμε πάνω από 10 χιλιάδες αριστούχους (10.688 και 10.571 αντίστοιχα), το 2011 ο αριθμός των αριστούχων προσγειώνεται στους 6.178. Ωστόσο τις ίδιες χρονιές (2009, 2010 και 2011) περίπου ο ένας στους τρεις εξετασθέντες βρέθηκαν με βαθμολογίες κάτω από τη βάση.

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ
Στη θεωρητική κατεύθυνση οι υποψήφιοι πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα τα Aρχαία Eλληνικά  (κατά μέσο όρο το 50% γράφει κάθε χρόνο κάτω από τη βάση ενώ μόλις το 2,78% βαθμολογείτε με άριστα  18-20) και την  Iστορία (60,27% κάτω από τη βάση το 2006) αν θέλουν να βρουν ανοιχτή την είσοδο στις υψηλόβαθμες Νομικές, Παιδαγωγικές και Φιλοσοφικές σχολές, καθώς, τα παραπάνω μαθήματα, ενώ αποτελούν το κλειδί για την είσοδο σε υψηλόβαθμη σχολή παράλληλα συγκεντρώνουν τα μεγαλύτερα ποσοστά χαμηλών βαθμολογιών.

Παράλληλα προσοχή θέλει η Λογοτεχνία και τα Λατινικά καθώς, αν και τα τελευταία χρόνια έχει σχετικά μικρά ποσοστά κάτω από τη βάση, το 2006 και 2004 αντίστοιχα σημειώθηκε ρεκόρ αποτυχίας (52,28% κάτω από τη βάση).

Ιδιαίτερη προσοχή και μάθημα παγίδα θεωρείτε η Έκθεση (Νεοελληνική Γλώσσα) καθώς οι περισσότεροι μαθητές το θεωρούν από τα "εύκολα" μαθήματα. Η πραγματικότητα όμως  δείχνουν ότι το 33,75% γραφεί κάτω από τη βάση ενώ μόλις το 1,04% βαθμολογείτε με άριστα δηλαδή από 18-20.

ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Στο μάθημα αυτό αναμένεται να εξεταστούν φέτος περίπου 25 - 30.000 υποψήφιοι διεκδικώντας μια θέση στα οικονομικά τμήματα του 5ου Επιστημονικού Πεδίου. Πέρσι το 36,8% των υποψηφίων έγραψε κάτω από τη βάση στο παραπάνω μάθημα ενώ το 23,52% έγραψε άριστα (18-20) εξασφαλίζοντας απαραίτητα μόρια καθώς το μάθημα έχει αυξημένο συντελεστή βαρύτητας. Η μεγαλύτερη αποτυχία στο μάθημα (49,92%) παρουσιάστηκε το 2001 ενώ τα καλύτερα αποτελέσματα το 2007.


Το φροντιστήριο μας στελεχώνετε από Πτυχιούχους Καθηγητές  Υπεύθυνους  που σας εγγυώνται την επιτυχία στην σχολή της αρεσκείας σας!